Комплексна-мэтавая
праграма «Пераемнасць» паміж
ДУА “Быстрыцкая сярэдняя школа” і
ДУА «Быстрыцкі дзіцячы сад»
Савет па пераемнасці паміж дзіцячым садам і школай.
Лазоўскі Я.Э. – намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце ДУА"Быстрыцкая СШ".
Юрчэня Т.М. - загадчык ДУА“Быстрыцкі дзіцячы сад”
Выскварка К.А. - настаўнік пачатковых класаў ДУА"Быстрыцкая СШ".
Сергіеня І.М. - выхавацель ДУА “Быстрыцкі дзіцячы сад”
Вяргейчык Л.М. - настаўнік пачатковых класаў ДУА"Быстрыцкая СШ".
Задачы пераемнасці
Устанаўленне сувязі і правільных суадносін паміж праграмнымі патрабаваннямі груп дзіцячага сада і пачатковых класаў установы агульнай сярэдняй адукацыі.
Выбар метадаў і спосабаў дзейнасці для сумеснай работы па навучанню і выхаванню дзяцей.
Абмен вопытам работы выхавацелей дзіцячага сада і настаўнікаў пачатковых класаў па вывучэнню псіхалагічных, фізіялагічных і разумовых здольнасцей дзяцей, накіраваных на карэкцыю асабовых якасцей дзіцяці.
№ |
Змест работы |
Тэрмін |
Адказныя |
1 |
Стварыць Савет па пераемнасці паміж дзіцячым садам і школай. Распрацаваць комплексна-мэтавую праграму па праблеме пераемнасці паміж дзіцячым садам і школай. |
Жнівень-Верасень. |
Дырэктар школы Цыган С.В., загадчык дзіцячага сада Сенюк К.А. |
2 |
Увесці ў практыку работы правядзенне сумесных педагагічных нарад паміж школай і дзіцячым садам. |
Пастаянна |
Кіраўніцтва школы і дзіцячага сада |
3 |
Арганізаваць пераемнасць у рабоце дэфекталагінай службы школы і дзіцячага сада |
Верасень |
Дырэктар школы Цыган С.В., загадчык дзіцячага сада Сенюк К.А. |
4 |
Распрацаваць сістэму каардынацыйнай дзейнасці сацыяльна-псіхалапчнага суправаджэння ў дзіцячым садзе і школе з мэтай вывучэння асобы дашкольнікаў, кантролю за дасягнутым узроўнем развіцця і далейшага яго прагназавання. |
Верасень |
Дырэктар школы Цыган С.В., загадчык дзіцячага сада Сенюк К.А. |
5 |
Практыкаваць правядзенне сумесных педагагічных кансіліўмаў па праблемах пераемнасці. |
Пастаянна |
Кіраўніцтва школы і дзіцячага сада |
6 |
Арганізацыя прадметна-развіваючага асяроддзя і жыццёвага прастору. МЭТА: забеспячэнне разнастайнай дзейнасцю дзяцей ДДУ і пачатковай школы з улікам іх узроставых і індывідуальных інтарэсаў. |
На працягу года |
Кіраўніцтва школы і дзіцячага сада |
7 |
Экскурсіі і мэтавыя прагулкі ў школу. МЭТА: свядомы выбар заняткаў па інтарэсах у пачатковай школе і фарміраванне ўстойлівага інтарэсу да прадметаў: 1) удзел у свяце "Дзень ведаў", "Апошні званок"; 2) знаёмства выхаванцаў старэйшай групы з памяшканнем школы, экскурсіі ў кабінеты школы, музей баявой і працоўнай славы; 3) шэфская работа вучняў 1-4 класаў у групах дзіцячага сада. Выраб раздатачнага і дэманстрацыйнага матэрыяла, канцэрты да святаў. |
На працягу года |
Адміністрацыя школы і дзіцячага сада, настаўнік пачатковых класаў: Вяргейчык Л.М. выхавацель дзіцячага сада Сергіеня І.М. |
8 |
Ажыццяўленне адзінага падыходу ў прывіцці дзецям гігіенічных навыкаў, у выхаванні культуры паводзін. Мэта: фарміраванне ўменняў весці сябе з дарослымі, равеснікамі. Уменне заняць сябе, знайсці справу па інтарэсах, выкананне рэжыма дня. |
На працягу года |
Настаўніца пачатковых класаў: Вяргейчык Л.М. выхавацель дзіцячага сада Уласовіч А.Л. |
9 |
Выхаванне дзяцей у гульні. Гульня у рэжыме дня, падбор і выраб гульнёвага матэрыялу. |
На працягу года |
Настаўнік пачатковых класаў Вяргейчык Л.М. выхавацель дзіцячага сада Сергіеня І.М. |
10 |
Аказанне д/с шэфскай дапамогі па абагачэнню прадметна-развіццёвага асяроддзя: 1) рамонт цацак; 2) дапамога ў падрыхтоўцы свят; выраб раздатачнага матэрыяла. |
На працягу года |
Настаўнікі Ляшэня М.У., Вяргейчык Л.М, Выскварка К.А., выхавацелі дзіцячага сада Лапотка Н.С., Сергіеня І.М., Мароз В.А. |
11 |
“Школа радости” - заняткі з будучымі першакласнікамі |
май |
Настаўнік пачатковых класаў Вяргейчык Л.М. |
1 |
2. Метадычнан работа. Вывучэнне інструктыўна-метадычных пісем Міністэрства адукацыі і Міністэрства аховы здароўя РБ, нарматыўна-прававых дакументаў. |
На працягу года |
Настаўнікі пачатковых класаў, выхавацелі дзіцячага сада |
2 |
Вывучэнне вучэбных праграм першага класа і суадносіны іх з вучэбнай праграмай дашкольнай адукацыі. |
Верасень |
Намеснік дырэктара Лазоўскі Я.Э., заг. дзіцячага сада Сенюк К.А. наст. 4 класа Вяргейчык Л.М., вых. ст. групы Сергіеня І.М. |
3 |
Круглы стол: "Абмеркаванне вывучаных праграм". МЭТА: рэалізацыя адзінай лініі развіцця дзіцяці на этапах дашкольнага дзяцінства і пачатковай школы. |
Красавік |
Намеснік дырэктара, заг. дзіцячага сада, наст. Вяргейчык Л.М., вых. ст. групы Сергіеня І.М. |
4 |
Наведванне ўрокаў у першым класе выхавацелем д/ сада: пазнаёміцца з метадамі, якія выкарыстоўвае настаўнік для актывізацыі разумовай дзейнасці вучняў. Роля дыдактычных гульняў у павышэнні цікавасці да вучобы. |
Раз ў месяц |
Вых. старэйшай групы дзіцячага сада Уласовіч А.Л. Сергіеня І.М. |
5 |
Наведванне заняткаў у старэйшай групе дзіцячага сада настаўнікамі па тэмах: 1) арганізацыя і правядзенне заняткаў па навучанню грамаце, матэматыцы; 2) выкарыстанне развіццёвых гульняў на занятках па матэматыцы; 3) выкарыстанне разнастайных форм арганізацыі заняткаў (спалучэнне франтальнага, групавога і індывідуальнага ўзаемадзеяння выхавацеля з дзецьмі). |
Раз у чвэрць |
Настаўнік 4 класа Вяргейчык Л.М. |
6 |
Семінар-аналіз "Актуалізацыя праблемы пераемнасці дашкольнай пачатковай адукацыі, сямейнага выхавання і падрыхтоўкі дзяцей да школы". |
Май |
Намеснік дырэктара школы Лазоўскі Я.Э., заг. дзіцячага сада Сенюк К.А., настаўнік 4 класа Вяргейчык Л.М., вых.ст.групы Сергіеня І.М |
1 |
3. Работа з бацькамі. Правядзенне бацькоўскіх сходаў у школе і дзіцячым садзе: 1) адаптацыя шасцігадовага дзіцяці да школы; 2) пазнавальныя здольнасці вашага дзіцяці і магчымасці для іх развіцця. |
I чвэрць 4 чвэрць |
Вых. ст. групы Сергіеня І.М. Наст. 4 класа Вяргейчык Л.М. |
2 |
Індывідуальныя і групавыя кансультацыі па пытаннях бацькоў. |
На працягу года |
Намеснік дырэктара школы Лазоўскі Я.Э. |
Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце Лазоўскі Я.Э.
Настаўнік Вяргейчык Л.М.
Выхавацель дзіцячага сада Сергіеня І.М.